słodka reklama słodka reklama

Czy reklama w formie słodyczy jest skuteczna?

Reklama to bezsprzecznie jeden ze znaków czasów, w jakich przyszło nam żyć. Nie trzeba nawet tej tezy jakoś specjalnie udowadniać, ponieważ każdy z nas obserwuje to na co dzień. W prasie, w radiu, w telewizji, w internecie, a nawet na ulicach pełno reklam. Można nawet odnieść wrażenie, że wszyscy reklamują wszystko. No cóż, bez odpowiedniej promocji nie można odpowiednio zaistnieć w świadomości społecznej. Mało tego, nie wystarczy w obecnej dobie nawet dobra promocja w realu, tylko trzeba jeszcze zaznaczyć swoją obecność w internecie.

Tak naprawdę od jakiegoś już czasu funkcjonujemy na granicy dwóch światów: realnego i wirtualnego. No cóż, tak jest i trzeba ten stan rzeczy zaakceptować, niezależnie od tego, czy się nam to podoba, czy też nie.  Jeśli już mowa o reklamie, to warto tutaj wspomnieć o tzw. gadżetach reklamowych, których przykładem mogą być słodycze reklamowe czy napoje reklamowe. Ale obok nich mamy jeszcze i inne: kubki, czapki, parasole, smycze, koszulki, teczki – wszystkie z firmowymi napisami. Co więcej, takie słodycze reklamowe, napoje reklamowe, koszulki, czy kubki doskonale schodzą jako materiały promocyjne.

Nic zresztą w tym dziwnego, ponieważ ludzie lubią otrzymywać tego rodzaju gratisy, więc tym samym można za ich pomocą dosłownie wyjść do klienta. To dopiero skuteczna forma reklamy. Zawsze przecież uda się w taki sposób pozyskać jakąś liczbę klientów. W reklamie wiele chwytów jest dozwolonych, a jej twórcy co rusz wymyślają jakieś nowe triki, by osiągnąć jak najlepsze efekty. W tym obszarze panuje nader duża konkurencja, więc trzeba walczyć o każdego klienta.